ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
Cretan Consumers Union is a non-profit union,fighting for the rights of the consumers Cretan Consumers Union focuses on policy issues related to vehicle safety, telecommunications, product safety, financial services , food safety and health care..We fight...for a safe marketplace for all
Πιστοποιημένη Ένωση Καταναλωτών
από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Α/Μ 35
10:00 π.μ-12:00μ.μ.
ΜΟΝΟ και ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΤΌΠΙΝ ΡΑΝΤΕΒΟΎ
E-mail: epkxan@gmail.com
για την ανανέωση της συνδρομής τους/για το 2020
Πληροφορίες στη γραμματεία της Ε.Π.Κ.Κ στο
28210 92306
κατά τις ώρες 10:00 - 13:30
0026.0746.92.0103426942
Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025
Πράξη κοινωνικής ευαισθησίας από το Αστικό ΚΤΕΛ Χανίων
Πράξη κοινωνικής ευαισθησίας από το Αστικό ΚΤΕΛ Χανίων: Μετά από παρέμβαση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, άστεγη γυναίκα έλαβε κάρτα ελεύθερης διαδρομής για να μπορέσει να εργαστεί και να σταθεί ξανά στα πόδια της.
Μια απλή αλλά ουσιαστική πράξη ανθρωπιάς ήρθε να ρίξει φως σε μια από τις πιο σκληρές πτυχές της καθημερινότητας στα Χανιά. Το Αστικό ΚΤΕΛ Χανίων, με απόφαση του Προέδρου του κ. Καρτάκη και του Διοικητικού Συμβουλίου, χορήγησε κάρτα ελεύθερης μετακίνησης σε άστεγη συμπολίτισσά μας, έπειτα από παρέμβαση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.
Η συγκεκριμένη γυναίκα, ηλικιωμένη και χωρίς κανένα εισόδημα ή περιουσιακό στοιχείο, επιβίωνε με το ελάχιστο ποσό του προνοιακού επιδόματος (ΚΕΑ), ζώντας σε καθεστώς πλήρους αστεγίας. Με ένα συρόμενο καροτσάκι της λαϊκής — που αποτελούσε και τη μοναδική της “προίκα” — βίωνε καθημερινά την απόρριψη και τη μοναξιά, μέχρι που απευθύνθηκε στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, έναν φορέα που εδώ και χρόνια αποτελεί καταφύγιο για ευάλωτες ομάδες.
Όπως περιγράφει η Πρόεδρος της Ένωσης, Ιωάννα Μελάκη, η ιστορία της γυναίκας συγκλονίζει. Παρά τις δυσκολίες, δεν εγκατέλειψε ποτέ την προσπάθεια να ξαναχτίσει τη ζωή της. Νοίκιασε ένα παλιό σπίτι με ενοίκιο 300 ευρώ, χωρίς έπιπλα και σχεδόν χωρίς καμία υποδομή. Βρήκε περιστασιακή εργασία σε ένα σπίτι όπου προσφέρει βοήθεια σε μια γυναίκα με σοβαρά προβλήματα υγείας, προκειμένου να συμπληρώνει το εισόδημά της και να καλύπτει βασικές ανάγκες.
Ωστόσο, το κόστος μετακίνησης προς την εργασία της — που βρίσκεται εκτός της περιμετρικής ζώνης του σπιτιού της — αποδεικνυόταν απαγορευτικό. Το εισιτήριο του Αστικού ΚΤΕΛ, έστω και χαμηλό για τους περισσότερους, ήταν αρκετό για να μην της απομείνει τίποτα από τα ελάχιστα χρήματα της μεροκάματης.
Το ζήτημα τέθηκε από την Ένωση υπόψη της Διοίκησης του Αστικού ΚΤΕΛ Χανίων, η οποία ανταποκρίθηκε άμεσα και θετικά: χορήγησε κάρτα ελεύθερης διαδρομής στην άστεγη συμπολίτισσα, προσφέροντάς της όχι απλώς μια μετακίνηση, αλλά τη δυνατότητα να συνεχίσει την προσπάθειά της για αξιοπρεπή διαβίωση.
Η κ. Μελάκη δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Η εικόνα αυτής της γυναίκας, η σιωπηλή αξιοπρέπεια με την οποία κουβαλούσε το βιος της σε ένα καροτσάκι, προκαλεί πόνο αλλά και θαυμασμό. Παρά τις πληγές της ζωής, είχε το ψυχικό σθένος να σταθεί ξανά στα πόδια της. Αυτή η κάρτα ελεύθερης διαδρομής δεν είναι μια απλή διευκόλυνση – είναι μια γέφυρα προς την αξιοπρέπεια και την ελπίδα».
Ανθρωπιά σε καιρούς κοινωνικής σκληρότητας
Η πρωτοβουλία αυτή αποκτά ιδιαίτερη σημασία σε μια εποχή που η φτώχεια, η ανεργία και η κοινωνική απομόνωση είναι εμφανείς στην καθημερινότητα πολλών συμπολιτών μας. Οι «αόρατοι» της κοινωνίας βρίσκονται δίπλα μας, στους δρόμους, στα παγκάκια, στα ΚΕΑ, στα όρια της επιβίωσης.
Τέτοιες πράξεις κοινωνικής ευαισθησίας δεν πρέπει να περνούν απαρατήρητες. Αντίθετα, αξίζουν αναγνώριση και δημόσιο έπαινο, καθώς αποτελούν παραδείγματα προς μίμηση για τοπικούς θεσμούς και φορείς σε όλη τη χώρα.
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ευχαρίστησε δημόσια τη Διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ Χανίων για την άμεση ανταπόκριση και για τη στήριξη σε ένα τόσο ευαίσθητο κοινωνικό ζήτημα:
«Όταν οι θεσμοί λειτουργούν με ευαισθησία, όταν οι άνθρωποι βάζουν πρώτα τον άνθρωπο, τότε κάτι αλλάζει — έστω και με μια κάρτα διαδρομής».
Δευτέρα 16 Ιουνίου 2025
Πώς κατάφερε να «σώσει» το αυτοκίνητό της – Η μάχη μιας καταναλώτριας απέναντι στην κατάσχεση και τα ασφαλιστικά μέτρα
Πώς κατάφερε να «σώσει» το αυτοκίνητό της – Η μάχη μιας καταναλώτριας απέναντι στην κατάσχεση και τα ασφαλιστικά μέτρα
Μια δημόσια υπάλληλος από την Κρήτη, μέλος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών, βρέθηκε αντιμέτωπη με την απώλεια του αυτοκινήτου της όταν προβλήματα υγείας την εμπόδισαν να ανταποκριθεί στις δανειακές της υποχρεώσεις. Παρά την άρνηση της εταιρείας και της νομικής της υπηρεσίας για εξωδικαστική ρύθμιση, η επιμονή της ίδιας, η καθοριστική συμβολή της δικηγόρου της και η διαμεσολάβηση της Ένωσης οδήγησαν σε μία ανατροπή με θετική έκβαση. Η υπόθεση εξελίχθηκε σε παράδειγμα αποτελεσματικής παρέμβασης υπέρ του καταναλωτή
Απέναντι στην απειλή να χάσει το όχημά της λόγω καθυστερημένων δόσεων, μια καταναλώτρια στην Κρήτη κατάφερε να διασφαλίσει το αυτοκίνητό της, χάρη στην καθοριστική παρέμβαση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών και τη νομική στήριξη της δικηγόρου της. Παρά τις αρχικές αντιρρήσεις της εταιρείας, επιτεύχθηκε εξωδικαστική λύση που ακύρωσε τα ασφαλιστικά μέτρα και έβαλε τέλος στην αγωνία της οφειλέτριας.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει η πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης κ. Ιωάννα Μελάκη, καταναλώτρια, δημόσιος υπάλληλος, είχε αγοράσει πριν δύο έτη, ένα ΙΧ αυτοκίνητο, στην τιμή των 27.000 ευρώ με μηνιαίες καταβολές για την καθημερινή εξυπηρέτηση της.
Μοναδικό της εισόδημα, ο μισθός της εκπαιδευτικού. Πίστευε η αγοράστρια-καταναλώτρια, ότι θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις μηνιαίες συμφωνηθείσες συμβατικές-καταβολές.
Δυστυχώς κάποια προβλήματα Υγείας που της προέκυψαν της δημιούργησαν έκτακτες δαπάνες, ώστε να παραβλέψει επί δεκάμηνο τη συμβατική υποχρέωσή της, στην καταβολή της μηνιαίας δόσης, και η πωλήτρια Εταιρεία με συνέπεια να δώσει εντολή, στην νομική της υπηρεσία, να καταγγείλει την σύμβαση απαιτώντας την αποπληρωμή ολοκλήρου του τιμήματος της αγοράς του σχήματος και να καταθέσει και αίτηση για ασφαλιστικά μέτρα, στην οποία ζητούσε να υποχρεωθεί η καταναλώτρια να παραδώσει το αυτοκίνητο πίσω.
Επί του πρακτικού μέρους της υπόθεσης.
Η καταναλώτρια, μέλος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, βρισκόμενη σε αντικειμενική δυσκολία, λόγω της εξέλιξης της υπόθεσης, καθώς είχε ζητήσει τη νομική στήριξη, από δικηγόρο των Αθηνών, η οποία έκανε την υπέρβαση να έρθει σε εξωδικαστική συνεννόηση, με την Εταιρεία για να γίνει μια εξωδικαστική ρύθμιση της οφειλής, βρήκε άρνηση αποδοχής, από την νομική υπηρεσία (δικηγόρο), αλλά και από την ίδια την Εταιρεία.
Ευρισκόμενες σαυτό το αδιέξοδο και καταναλώτρια και δικηγόρος, ζητήθηκε η παρέμβαση της Ένωσης ως Επίσημος διαμεσολαβητής φορέας εύρεσης λύσης καταναλωτικών διαφορών και η οποία με άμεση εξουσιοδότηση από την καταναλώτρια, άσκησε παρέμβαση, τόσο στην ίδια την Εταιρεία όσο και στην νομική υπηρεσία αυτής, προτείνοντας και στους δύο συμβαλλόμενους τα εξής:
- Να εξοφληθούν άμεσα στο σύνολο οι καθυστερημένες μη πληρωτέες, 10 δόσεις
- Να αποσυρθούν τα ασφαλιστικά μέτρα απόδοσης του οχήματος
Η παρέμβαση της Ένωσης υπήρξε νικηφόρα παρά τις αρχικές αντιδράσεις και των δύο μερών, της καταναλώτριας στη δυσκολία εύρεσης ενός τόσο τεράστιου χρηματικού ποσού, του δε νομικού τμήματος της Εταιρείας του οχήματος, που αρνιόταν στην απόσυρση των ασφαλιστικών μέτρων, και στην απαίτηση ολόκληρου του ποσού της αγοράς του αυτοκινήτου.
Στην όλη διαδικασία της υπόθεσης, βοήθησε σε μεγάλο βαθμό και η συμβολή της δικηγόρου των Αθηνών κ. Αν. Χατζίδου, η οποία είχε αναλάβει το Δικαστικό μέρος της υπόθεσης.
Τέλος, οφείλουμε να πούμε, ότι ήταν μια δύσκολη εξωδικαστική παρέμβαση, διότι η Εταιρεία είχε καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα απόδοσης του αυτοκινήτου, στο Δικαστήριο. Φθάσαμε στο νικηφόρο αποτέλεσμα να παραμείνει στα χέρια της καταναλώτριας το όχημα με την σεβαστή συνεργασία της Ένωσης και του πληρεξουσίου δικηγόρου της οφειλέτριας μετά από μια δύσκολη εξωδικαστική παρέμβαση».
Xανιά: «Χρυσό» το πρωινό στην παλιά πόλη – Έλεγχος μετά από καταγγελίες για υπερβολικές τιμές
Newsroom
Οι τιμές παρουσιάζουν σημαντική αύξηση σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια
Αυτοψία σε καταστήματα εστίασης και αναψυχής στην παλιά πόλη των Χανίων πραγματοποίησε η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στις 23 Ιουνίου, έπειτα από αλλεπάλληλες καταγγελίες για υψηλές χρεώσεις σε φαγητό, ποτά και υπηρεσίες.
Η ερευνητική ομάδα της Ένωσης διαπίστωσε ότι οι τιμοκατάλογοι ήταν αναρτημένοι στα περισσότερα καταστήματα, ωστόσο οι τιμές παρουσιάζουν σημαντική αύξηση σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια.
Ενδεικτικά, ένα πλήρες πρωινό μπορεί να κοστίσει από 9,90 έως 29,90 ευρώ ανά άτομο, ενώ ένα ζευγάρι ενδέχεται να πληρώσει έως και 60 ευρώ για ένα γεύμα σε δημοφιλή σημεία της τουριστικής περιοχής.
Τι συστήνει η Ένωση στους επισκέπτες
Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών υπενθυμίζει ότι οι επιχειρήσεις έχουν δικαίωμα να διαμορφώνουν ελεύθερα τις τιμές τους, βάσει του κοστολογίου και της τουριστικής ζήτησης, ωστόσο οι καταναλωτές οφείλουν να είναι επαγρυπνοί.
Συγκεκριμένα, συνιστά στους πελάτες:
Να ελέγχουν αναλυτικά τον τιμοκατάλογο πριν προβούν σε παραγγελία,
Να ζητούν πάντα την απόδειξη πληρωμής,
Να συγκρίνουν τις τιμές της απόδειξης με αυτές που αναγράφονται στον κατάλογο.
Σε περίπτωση παραπλάνησης, οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνήσουν με την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης στο 28210-92306 (Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή, 9:00–12:00).
Πέμπτη 15 Μαΐου 2025
Ε Π.Κ.Κρητης: Τα εισοδηματικά κριτήρια του "ευάλωτου" οφειλέτη ,πρέπει άμεσα, να διευρυθουν.
Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Δελτίο Τύπου 15-5-2025
Ανοιχτή επιστολή ,προς την Κυβέρνηση ,απευθύνει η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης και ζητά άμεση διεύρυνση των κριτηρίων ,του ευάλωτου οφειλέτη.
Στην επιστολή της ,η Ένωση μεταξύ των άλλων αναφέρει:
Αγαπητοί κύριοι της Κυβέρνησης ,το παραμύθι που σερβίρετε για τα λαϊκά υπερχρεωμένα νοικοκυριά ,πρέπει εδώ και τώρα να τελειώσει ...
για το νέο απόκτημα του Εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών.
Στην πλατφόρμα του νέου Εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών , κάνατε
την διεύρυνση των εισοδηματικών κριτηρίων, περιουσιακών στοιχείων και οχι στην πλατφόρμα του ευάλωτου οφειλέτη ,τον οποίο αφήσατε στον πάγο...
Που για να είναι επιλέξιμος ο οφειλέτης,και να πάρει την βεβαίωση του ευάλωτου οφειλέτη ,πρέπει το εισόδημα του ,να μην ξεπερνά τις 7000 ευρώ.
Επειδή, έχουμε ,ως Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, περίπτωση που οφειλέτης είχε κάνει αίτηση στην πλατφόρμα του ευάλωτου οφειλέτη , ο serveres στον οποίο έχει διαβιβαστεί το δάνειο ,του κίνησε καταδιωκτικά μέτρα (<κατάσχεση και πλειστηριασμό) ο οφειλέτης είχε κάνει αίτηση, για χορήγηση του ευάλωτου, την πήρε, αλλά δυστυχώς δεν τον. καλύπτει διότι η διάρκεια ισχύος της βεβαίωσης αυτής είναι 3μηνη.
Θέλησε να μπει στην πλατφόρμα του Εξωδικαστικού, μηχανισμού , για να ρυθμίσει το χρέος του, αλλά δυστυχώς πλέον ,δεν δικαιούται βεβαίωση του ευάλωτου οφειλέτη, για να έχει τα προνόμια που του δίνει η νομοθεσία, ως ευάλωτος, διότι το εισόδημα του περνά τις 7000 ευρώ.
Έπειτα από το παραπάνω κενό, παρακαλείστε άμεσα ,να προβείτε στην απαιτούμενη διεύρυνση , των εισοδηματικών κριτηρίων, όπως έγινε και με την πλατφόρμα του Εξωδικαστικού μηχανισμού , ώστε να μπορεί ένας οφειλέτης, να έχει τα ωφέλη του ευάλωτου οφειλέτη
Με Εκτίμηση
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελακη
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35
Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306
Πέμπτη 24 Απριλίου 2025
Ε Π.Κ.Κρητης: Πλειστηριασμός, πρώτης κατοικίας, στις 30 Απριλίου,στα Χανιά.
Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Δελτίο Τύπου 24-4-2025
Τραγικό!!!
Αναλυτικά :
Έλληνας Παλινιστουντας ευάλωτος οφειλέτης, μπήκε στην Πλατφόρμα του Εξωδικαστικού μηχανισμού, της Γενικής γραμματείας ιδιωτικού χρέους,για ρύθμιση του δανείου του , σε ένα πιστωτή και συγκεκριμένα στην Εθνική τράπεζα.
Η απάντηση του Εξωδικαστικού Μηχανισμού ,ήρθε με εντολή να καταβάλει προκαταβολή 7.500 ευρώ. και μηνιαία δόση 450 ευρω στις 28-4-2025.
Εδώ , οφείλουμε να ενημερώσουμε ότι ο δανειολήπτης αυτός, εμφανίστηκε στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,σήμερα.24-4-2025 ,αιτωντας την συμβουλευτική και συνδρομή της, μα πάνω από όλα την προστασία της για την διάσωση της πρώτης κατοικίας του.
Συμπληρωματικά ενημερώνουμε ότι :
Ο εν λόγω δανειολήπτης, εργάζεται ως βοηθός ηλεκτρολόγου, μισθωτός χωρίς οικογένεια , είναι ηλικίας 45 ετών ,χωρίς παιδιά, το μοναδικό του περιουσιακό στοιχείο ,είναι η οικία που πήρε με δάνειο των παλλινιστουντων ,από την Εθνική τράπεζα, με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου
Το οξύμωρο σχήμα που αντιμετωπίζουμε ως Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, είναι ότι οι Τράπεζες δεν λειτουργούν σύμφωνα με την δέουσα προστασία των πελατων της.
Το τραγικό της υπόθεσης είναι, ότι ενώ ,ο συγκεκριμένος οφειλέτης, ήταν συνεπής δανειολήπτης , κρατούσε το δάνειο του ενήμερο, μέχρι το έτος 2022 , δηλαδή μέχρι τότε που του αυξήθηκαν οι τόκοι και αύξησαν και την δόση ,με αποτέλεσμα τι δάνειο του να του γίνει μη βιώσιμο.
Τέλος, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, αφού ενημερώθηκε επί όλης της πορείας του δανείου,θα πράξει έστω και την τελευταία στιγμή, (πλειστηριασμός στις 30-4-2025) προκειμένου να συμβάλει με τα νόμιμα εργαλεία που διαθέτει στην αποφυγή του πλειστηριασμού και συγχρόνως θα προβεί στην Εξωδικαστική διμερή συμφωνία με την Εθνική τράπεζα , προκειμένου να ρυθμιστεί το χρέος και να διασωθεί η κατοικία του δανειολήπτη.
Επειδή, τα φαινόμενα όπως το παραπάνω εκτεθομενο, έχουν πολλαπλασιαστεί αυτό τον καιρό, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καλεί κάθε δανειολήπτη που αντιμετωπίζει πρόβλημα με το δάνειο του,να έρθει σε επικοινωνία με την Ένωση ημέρες Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή ώρες 9 έως 12 αφού κλείσει ραντεβού στο τηλέφωνο 2821092306
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35
Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306
Σάββατο 12 Απριλίου 2025
κ.Πρωθυπουργέ ,κλείστε τον κύκλο της αδικίας της εξίσωσης, υπέρ των δανειοληπτων
Ε.Π.Κ.Κρητης: "Στο έλεος των funds ,οι υπερχρεωμένοι δανειολήπτες "
Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Γράφει :η Ιωάννα Μελακη.
Ζητώντας την παρέμβαση του Πρωθυπουργού
Στο Έλεος των funds ,οι υπερχρεωμένοι δανειολήπτες
Σε ανοιχτή επιστολή, η Πρόεδρος των καταναλωτών Κρήτης κ.Ιωαννα Μελακη τον καλεί να κλείσει τον κύκλο, διότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δανειοληπτών νοιώθει Αδικία..
Στην επιστολή της , η κ.Μελακη αναφέρει :
Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργε,
Εκεί που έφθασε το θέμα των υπερχρεωμένων δανειοληπτών,οφείλετε να παρέμβετε και επιτέλους να σταματήσει αυτή η αδικία εις βάρος τους.
Διότι, υπάρχει μια ψυχολογική φόρτιση , φθορά και καθημερινή αγωνία, του κάθε οφειλέτη ανά πάσα στιγμή, να λάβει μία έκθεση κατάσχεσης και το σπίτι του να βγει στον πλειστηριασμό.
Αξιότιμε κ.Πρωθυπουργε,
Όλοι ζήσαμε την οικονομική κρίση όπου έγινε η αναδιάρθρωση και στήριξη των τραπεζών, για χάρη την Εθνικής Οικονομίας , όμως παρότι του Έλληνα δανειολήπτη το εισόδημα του μειώθηκε σε συντριπτικής πλειοψηφία.κατά 50% περίπου δεν έγινε καμία απομείωση στο χρέος των δανείων του ,πχ.ειχε εισόδημα 2000 ευρώ και δόση δανείου ,700 ευρώ , μπορούσε κάλλιστα να είναι ενήμερος και συνεργάσιμος στην τράπεζα.Με την μείωση όμως του εισοδήματος του, με 300 πλέον ευρώ, το δάνειο έπαψε να εξυπηρετείται και το δάνειο του να γίνεται κόκκινο .
Τα κόκκινα δάνεια , για κάποιο καιρό με διάφορα νομοθετικά μπαλώματα κρύφτηκαν κάτω από το χαλί.... ώσπου άνοιξε η Κανολα της αλυσίδας των funds και οποιο βρουν στο πέρασμα τους.
Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργε,
Η παρούσα κατάσταση των υπερχρεωμένων νοικοκυριών, κρίνεται άκρως τραγική..
5.840 πλειστηριασμοί κατοικιών , έρχονται από τα funds,2.250.000 ακίνητο των Ελλήνων πολιτών κινδυνεύουν.Το 22%του Ελληνικού πληθυσμού εμπλέκονται σε κόκκινα δάνεια.
Αξιότιμε κ., Πρωθυπουργε,
Σήμερα ,δεν υπάρχει πρόνοια για την προστασία της κατοικίας,του κόκκινου δανειολήπτη και ο Φορέας επαναμισθωσης που έχει Νομοθετεί από το 2020 ,εδώ και μια 5 ετια ,δεν φαίνεται να γίνεται υλοποιησιμος, που ίσως έδινε μια ανάσα στον δανειολήπτη που χάνει το σπίτι του από πλειστηριασμό.
Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργε,
Η εξίσωση δεν είναι έντιμη, καθώς ο δανειολήπτης έμεινε εκτός αυτής, όλοι οι οικονομολόγοι της Χώρας μας γνωρίζουμε ότι ,μαγικός τρόπος σε κάθε οικονομία, δεν υπάρχει, πάντα μιλούν οι αριθμοί και εσείς το ξέρετε καλά μειώθηκε το εισόδημα του δανειολήπτη, άμεσα έπρεπε να μειωθεί και το χρέος του .
Ο τρόπος ,που έχει επιλεχθεί, να πουληθούν όλα τα δάνεια είτε κόκκινα είτε ενήμερα, είτε ενταγμένα στο νόμο Κατσέλη σε funds, κόψω χρονιάς, 10 με 20% και άμεσα να βγαίνουν των πολιτών τα σπίτια σε πλειστηριασμό και σκληρός και άδικος μα προπάντων απάνθρωπος!!!
Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργε ,
Επειδή , την επικρατούσα αλυσίδα την βιώνουμε καθημερινά (funds εισπρακτική εταιρεία, δικηγορική εταιρεία,) μέσα από την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης και θεωρούμε ότι στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει ένα "αλαλούμ" ,σας καλούμε να βάλετε ένα φρένο, να σταματήσετε την ασυδοσία και τη αισχροκέρδεια της όλης αλυσίδας ,σταματώντας άμεσα τους πλειστηριασμούς, της πρώτης κατοικίας, ώσπου να φέρετε ένα νομοθέτημα ,που θα παρέχει μια και έξω την προστασία της και να αλλάξετε από τον καθημερινό φόβο, άγχος και ψυχολογικό φόρτο κάθε δανειολήπτη που σήμερα βιώνει απίθανες καταστάσεις
Με εκτίμηση
Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Ιωάννα Μελάκη
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35
Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)